Na podstawie kilku dni jazdy elektrycznym BMW iX3 i pokonania ponad 1200 km postanowiliśmy zebrać wszystkie najważniejsze wady i zalety jakie zauważyliśmy podczas użytkowania.
Zalety elektrycznego iX3
bezprzewodowe aktualizacje systemu, czyli OTA (over-the-air) updates
aplikacja mobilna, która jeśli dodamy lokalizację i koszt za kWh, może podliczać nam koszt ładowania
aplikacja mobilna pokazuje również wszystkie sesje ładowania w podziale na miesiące
pompa ciepła w standardzie
bardzo niskie zużycie energii
bezprzewodowy Apple CarPlay i Android Auto
cztery poziomy rekuperacji
bardzo dobra widoczność
bardzo wysoki komfort jazdy
akustyczne szyby (podwójne/klejone szyby z przodu) zapewniające lepsze wyciszenie podczas jazdy
duży bagażnik o pojemności 510 l
świetna jakość materiałów
dobre spasowanie wnętrza
światła LED
panoramiczny dach w standardzie
bardzo dobry obraz z kamer (przednia i cofania)
wskaźnik temperatury baterii
przyciski, do których możemy przypisać konkretne funkcje
Wady BMW iX3
brak możliwości kupna iX3 z napędem na obie osie
brak informacji o mocy ładowania w aplikacji
wysoki tunel centralny w drugim rzędzie siedzeń
rozłączanie ładowania podczas podchodzenia do samochodu z kluczykiem
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności