Podczas testu Nowego LEAFa [link], przejechaliśmy tym samochodem w różnych warunkach 1600 kilometrów. W tym oto artykule zebraliśmy wszystkie dane dotyczące zużycia energii przez 'liścia’ w różnych konfiguracjach. Podczas testu zawsze mieliśmy włączoną klimatyzację i podłączony przez Bluetooth telefon.
Zużycie energii w trasie:
śr. prędkość 86 km/h, 1 osoba, trasa 195 km – 13,4 kWh/100 km
śr. prędkość 78 km/h, 1 osoba, trasa 190 km – 14,1 kWh/100 km (jazda podczas burzy przez około 50% trasy, wyłączona klimatyzacja i nawiew)
śr. prędkość 53km/h, 2 osoby, trasa 55 km – 13,7 kWh/100 km
śr. prędkość 48km/h, 3 osoby, trasa 223 km – 14,4 kWh/100 km (w tym około 1,5h stania w korku)
śr. prędkość 49km/h, 3 osoby, trasa 173 km – 14,3 kWh/100 km
śr. prędkość 45km/h, 5 osób, trasa 88 km – 15,7 kWh/100 km
śr. prędkość 60km/h, 5 osób, trasa 60 km – 15 kWh/100 km
Jazda po mieście:
śr. prędkość 28 km/h, 2 osoby, trasa 28,2 km, styl jazdy: normalny – 14,4 kWh/100 km
śr. prędkość 47 km/h, 2 osoby, trasa 17,7 km, styl jazdy: dynamiczny – 23 kWh/100 km
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności