Audi zaskoczyło wszystkich i znienacka zaprezentowało hybrydę z wtyczką: A7 Sportback 55 TFSI e quattro.
A7 Sportback 55 TFSI e quattro – SILNIKI
A7 łączy silnik benzynowy o mocy 185 kW oraz elektryczny o mocy 105 kW zapewniając łączne 367 KM mocy.
A7 Sportback 55 TFSI e quattro – BATERIA I ZASIĘG
Pojemność baterii w hybrydowym A7 wynosi 14,1 kWh i ma zapewnić ponad 40 km zasięgu w trybie elektrycznym.
Zgodnie ze standardem WLTP zużycie paliwa ma wynieść od 1,9 do 2,1 litra na 100 km, a zużycie energii od 17,5 do 18,1 kWh/100 km.
A7 Sportback 55 TFSI e quattro – PRZYSPIESZENIE
Dzięki silnikowi elektrycznemu maksymalny całkowity moment obrotowy 500 Nm jest dostępny bardzo wcześnie. A7 PHEV przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną przy 250 km/h.
A7 Sportback 55 TFSI e quattro – PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA W TRYBIE ELEKTRYCZNYM
Używając jedynie silnika elektrycznego A7 PHEV osiąga maksymalnie prędkość 135 km/h.
A7 Sportback 55 TFSI e quattro – ŁADOWANIE
Maksymalna moc ładowania hybrydowej A-siódemki wynosi 7,4 kW, co oznacza, że bateria zostanie naładowana od zera do 100% w 2,5 godziny. A7 Plug-in Hybrid nie ma opcji ładowania DC, jak niektóre modele Mercedesa, które ostatnio zostały zaprezentowane [link].
A7 Sportback 55 TFSI e quattro – CENA
Nowy model PHEV od Audi można od teraz zamawiać w Niemczech w cenie od 77 850 euro.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności